اطلاعات پزشکی و صنعتی

روش های مرسوم برای عیب یابی ماشین لباسشویی

سامی سرویس با 17 سال سابقه کار در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی در اصفهان دارای 20 نیروی متخصص در سرتاسر شهر اصفهان و حومه آماده ارائه خدمات در منزل و محل کار شما می باشد

 

سامی سرویس نمایندگی مجاز تعمیر لباسشویی سامسونگ,ال جی,اسنوا,پارس و سایر برندهای موجود در بازار می باشد.

سه روش کاملا ساده و عمومی برای عیب یابی ماشین لباسشویی
فرض کنید امروز روزی است که میخواهید خانه را نظافت و شستشو کنید .لباس های کثیف را بر اساس رنگ ان ها تفکیک می کنید و داخل ماشین لباسشویی قرار می دهید و دکمه شروع ماشین لباسشویی را میزنید
بله! متوجه میشوید که ماشین لباسشویی شما کار نمیکند و خراب شده است
و میدانید که ماشین لباسشویی یکی از مهم ترین وسایل برقی خانه است .و اگر نباشد نصف کارهای خانه عقب می افتد و تمام برنامه هایتان را بهم میزندو شایدبردن لباس ها به خوشکشویی مقدور نباشد
دراین مقاله سعی داریم سه روش عیب یابی کاملا ابتدایی و ساده را مطرح کنیم تا قبل از تماس با مرکز خدمات این موارد را چک کنید
همانطور که می دانید ساده ترین کار برای عیب یابی لوازم برقی چک کردن و اطمینان از جریان برق و سالم بودن پریز برق است
برق ان  را چک میکنید
بعد از اینکه از سالم بودن برق لباسشویی اطمینان حاصل کردید
نوبت به چک کردن اب ماشین میشود .ببینید که شلنگ ها نشتی سوراخ و پیچ خوردگی نداشته باشند
خب حالا اگرعیب از اب و برق وسیله نبود .به مرحله سوم عیب یابی میرسیم


نظافت ماشین لباسشویی!

شما باید به طور مرتب ماشین لباسشویی را تمیز کنید که رسوبات ناشی از مواد شوینده و پرز های لباس ها از بین بروند زیرا همین رسوبات باعث میشود آب و مواد شستشو به خوبی در جریان نیایند.
وقتی از آب , برق و تمیزی ماشین لباسشویی خود اطمینان حاصل شد .متوجه میشوید عیب تخصصی شده و نیاز به تعمیرکار دارد
میتوانید با مرکزخدمان سامی سرویس تماس بگیرید.

سامی سرویس با 17 سال سابقه کار دارای نمایندگی تعمیر ال جی در اصفهان ، نمایندگی تعمیر سامسونگ در اصفهان 20 نیروی متخصص در سرتاسر شهر اصفهان و حومه آماده ارائه خدمات در منزل و محل کار شما می باشد

سامی سرویس نمایندگی مجاز تعمیر لباسشویی سامسونگ,ال جی,اسنوا,پارس و سایر برندهای موجود در بازار می باشد.

+ نوشته شده در  سه شنبه 23 مرداد 1397ساعت 14:09  توسط اینفو 

تعمیرات ماشین لباسشویی دراصفهان

تعمیرماشین لباسشویی در اصفهان ؛ همان طور که در مقاله قبل ( تعمیر ماشین لباسشویی ساموسنگ در اصفهان ) توضیح داده شد؛ پیشرفت علم و تکنولوژی  تغییرات عمده ای را در زندگی بشر به وجود آورده است به طوری که سبک زندگی مردم با تولید وسایل جدید و مدرن تغییر یافته است، امروزه  لوازم خانگی بسیاری هستند که در استفاده بهینه از زمان تاثیر بسزایی دارند لباسشویی از جمله این لوازم می باشد، شستشوی لباسها بدون دردسر و خشک کردن آن ها در کوتاه ترین زمان ممکن از مزایای استفاده از ماشین لباسشویی های دیجیتال و پیشرفته می باشند هم چنین مدل های جدید لباسشویی در صرفه جویی آب نقش موثری دارند.

 ماشین های لباسشویی از ابتدا تا کنون با مدل های مختلفی وارد بازار شدند و امروزه خرید و فروش  سه نوع ماشین لباسشویی در بازار رایج است؛ ماشین لباسشویی های سطلی که یک مخزن برای شستشو دارند، ماشین لباسشویی دوقلو و نیمه اتوماتیک، ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک که با ریختن لباسها و مشخص نمودن برنامه مناسب تمامی مراحل شستشو را در مدت زمان کوتاهی انجام می دهد و لباسها بدون چروک خشک می شوند، گاهی نداشتن اطلاعات کافی در چگونگی استفاده از این وسیله می تواند باعث خراب شدن آن شود چنانچه در اصفهان زندگی می کنید و نیاز به تعمیر کار ماهرماشین لباسشویی دارید می توانید با مراجعه به سایت  www.samiservice.ir ازحضور متخصصان باتجربه جهتتعمیر ماشین لباسشویی در اصفهان  بهره مند گردید.

سامی سرویس با 17 سال سابقه کار در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی در اصفهان  دارای 20 نیروی متخصص در سرتاسر شهر اصفهان و حومه آماده ارائه خدمات  می باشد

سامی سرویس نمایندگی مجاز تعمیر لباسشویی سامسونگ,ال جی,اسنوا,پارس و سایر برندهای موجود در بازار می باشد.

 

تعمیر ماشین لباسشویی در اصفهان

+ نوشته شده در  سه شنبه 23 مرداد 1397ساعت 14:15  توسط اینفو 

انواع پوشش‌های قابل استفاده در سقف کشسان

پوشش های مطرح و متداول سقف کشسان در اصفهان  عبارت است از: سقف کشسان براق (lighter): نوعی از پوشش های مخصوصسقف کشسان  است که به نام براق شفاف شناخته شده و بیشتر میزان نور را از خود عبور می دهد. این نوع پوشش بیشترین دامنه توزیع و عبور نور را دارد. سقف کشسان مات (Opaque): سقف کشسان مات دارای توزیع نور کاملا یکنواخت است اما میزان عبور نور کمتری نسبت به نوع براق دارد. منبع نور را کاملا پوشانده و برای طراحی های ساده بسیار مناسب است. سقف کشسان نورگذر (Transparent): در این نوع سقف کششی که به نوع شفاف نیز معروف است بیشترین شفافت برای عبور نور وجودد دارد. این نوع از پوشش برای فضایی که نیاز به عبور نور طبیعی است زیاد استفاده می شود. سقف کشسان ساتین(Satin) سقف کششی ساتین در واقع حد اعتدال بین سقف مات و براق است. این نوع پارچه میزان عبور نور نسبی داشته و بسیار پر استفاده است. سقف کشسان پارچه ای: گران‌قیمت‌ترین نوع از پوشش های استفاده شده در سقف های کشسان است، ظرافت و بافت بسیار خاصی دارد که برای فضاهای مجلل و شبک بیشتر استفاده می‌شود. سقف کشسانی براق: از اسم این سقف کشسانی کاملا مشخصه که شبیه زرورق است . لازم به ذکر است که تمام پوشش های معرفی شده قادر به چاپ تصویر بوده و شبیه سازی های طبیعی مثل  آسمان مجازی با فیبرنوری کار و سقف براق بیشتر اجرا می شود.

دکوراسیون سایروس ارائه دهنده خدمات سقف کشسان در اصفهان ، کفپوش اپوکسی در اصفهان ، آموزش سقف کشسان در اصفهان ....

+ نوشته شده در  سه شنبه 23 مرداد 1397ساعت 14:20  توسط اینفو 

تعمیر یخچال : یخچال چکه می کند و نشتی آب دارد

تخلیه دیفراست (یخ زدا) یخ زده است : در این حالت مسیر آبگذر دیفراست یخ زده و آب ورودی به ن مسیر سرریز کرده و در پایین محفظه یخچال می ریزد و در کف نشت می کند. مسیر تخلیه دیفراست یخچال را بررسی کنید تا یخ های موجود را با گرم کردن از بین برده و آن را با آب گرم بشویید.

مونتاژ تانک آب : بازرسی مونتاژ مخزن آب برای هر گونه نشت. توجه داشته باشید که نشت ممکن است بسیار کوچک باشد و پیدا کردن آن سخت باشد. اگر نشتی پیدا کردید، مخزن آب را جایگزین کنید. توجه کنید که برای تعمیر یخچال از چسب زدن به مخزن آب خودداری کنید زیرا چسب به پلاستیک مخزن چسبیده نمی شود بهتر است با با مرکز سامی سرویس نمایندگی تعمیر یخچال در اصفهان  تماس بگیرید.

دریچه ورودی آب : شیر ورودی آب برای تامین آب به مخزن و یخچال باز می شود. اگر شیر ورودی آب ترک خورده باشد یا دارای اتصالی شل باشد، آب از شیر خارج می شود. دریچه ورودی آب را برای ترک ها بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که به منبع آب محکم بسته شده باشد.

فیلتر آب : فیلتر آب را برای ترک ها بازرسی کنید. اگر هر گونه ترک در محفظه فیلتر آب پیدا کردید از نمایندگی مجاز تعمیر یخچال بخواهید آن را تعویض کند. همچنین سر فیلتر آب را برای ترک چک کنید.

سینی تخلیه : یخچال فریزر های دارای دیفراست خودکار به یک سینی تخلیه مجهز هستند. سینی تخلیه یخچال یخ های آب شده را از کویل های تبخیر جمع آوری کرده و برای تبخیر آب سینی فن کندانسور هوای گرم را از کویل کندانسور به بالای سینی می دمید. از آنجا که فن كندانسور بخار آب را از سینی تخلیه تبخیر می کند، سینی تخلیه لازم نیست خالی شود. هرچند اگر سینی تخلیه ترک خورده باشد در حین عمل دیفراست آب نشت می کند. بنابراین سینی تخلیه را برای ترک احتمالی بررسی کنید و از آن را جایگزین کنید یا از تعمیرکار سیار یخچال بخواهید کار تعمیر یخچال را با کیفیت عالی انجام دهد.

سامی سرویس  دارای نمایندگی تعمیر ال جی در اصفهان  آماده ارائه خدمات در منزل و محل کار شما می باشد

سامی سرویس با 17 سال سابقه کار در زمینه تعمیر یخچال ساید بای ساید در اصفهان دارای 20 نیروی متخصص در سرتاسر شهر اصفهان و حومه آماده ارائه خدمات در منزل و محل کار شما می باشد

تعمیر انواع یخچال های ساید بای ساید در منزل تنها با یک تماس

تعمیر انواع برندهای اسنوا , سامسونگ و LG وپارس و ...

و همچنین ارائه دهنده خدماتی از قبیل تعمیر ماشین لباسشویی در اصفهان ، تعمیر انواع یخچال ، تعمیر کولر گازی ...

+ نوشته شده در  شنبه 27 مرداد 1397ساعت 14:35  توسط اینفو 

عیب یابی فن یخچال

 

مشکل: فن با برخورد با چیزی صدا می دهد و صدا با باز شدن در یخچال متوقف می شود.

اگر یخچال تولید صدا می کند و با باز شدن در یخچال آن صدا متوقف می شود، ممکن است فن داخل یخچال به علت تجمع تدریجی یخ ایجاد صدا کند. نوع دقیق صدا مختلف است (وزوز، صدای سایش و ...) اما علامت مشترک آن ها این است که وقتی در یخچال باز شود، متوقف می شوند. این صدا معمولا لحظاتی بعد از بستن در دوباره شروع می شود.

دلیل اصلی این صدا این است که یخچال در سطح زمین درست تراز نشده است. وقتی یخچال درست تراز شده باشد، قسمت جلوی آن بر پایه های قابل تنظیم تکیه دارد و با سطح زمین تماس ندارد. این وضعیت، شیب جلو به عقب را حفظ می کند و باعث می شود قسمت میعان در یخچال به درستی انجام شده و در اواپراتور تخلیه شود.

وقتی یخچال درست تراز نشده باشد، باعث می شود که مایع به جای تخلیه شدن به بالا کشیده شود و به علت دمای پایین یخچال، یخ بزند و باعثث تجمع یخ شود. در نهایت یخ آن قدر تجمع می کند تا فن به آن برخورد کرده و ایجاد صدا کند.

برای جلوگیری از این صدا که پتانسیل ایجاد مشکل در سرد کردن نیز را دارد، باید  یخچال را درست روی سطح زمین تراز کنید. این کار صدا را از بین می برد. چه بلافاصله و چه بعد از مدتی. دستورالعمل تراز کردن یخچال در دفترچه راهنمای آن نوشته شده است.

نکته: اگر قبل از ایجاد صدا یخچال به خوبی تراز شده بود، پس نیاز به سرویس دارد.

اگر یخچال بعد از ایجاد صدا درست تراز شد اما صدا از بین نرفت، احتمالا تجمع یخ آن قدر زیاد است که دیفراست توانایی از  بین بردن ان را ندارد و نیاز است دستی آن یخ را از بین ببرید. برای این کار مراحل زیر را انجام دهید:

  • تمام غذاهای فاسد شدنی را از یخچال خارج کنید و در جایی با دمای کنترل شده قرار دهید.
  • حوله ای در پایین یخچال روی زمین قرار دهید تا آب اضافی که سیستم تخلیه یخچال نمی تواند جمع کند را جذب کند.
  • حالت خاموش خنک کردن را فعال کنید تا عمل سرد کردن در یخچال غیر فعال شود.

نکته: توصیه نمی شود که یخچال را از برق بکشید.

توصیه: اگر بعد از غیر فعال کردن خنک کردن یخچال صدا همچنان ادامه داشت، یا خنک کردن درست فعال نشده است، یا صدا عامل دیگری دارد.

  • بعد از گذشت زمان لازم برای آب شدن یخ ها، حالت خاموش خنک کردن را غیر فعال کنید. 5 دقیقه صبر کنید تا سیستم خنک کننده دوباره راه بیفتد و دقت کنید که صدا هنوز وجود دارد یا خیر. اگر صدا برطرف نشده بود، دوباره خنک کردن را غیر فعال کنید و زمان بیشتری اجازه دهید تا یخ ها آب شوند.

اخطار: از سشوار و دیگر وسایل گرم کننده برای سرعت بخشیدن به آب شدن یخ ها استفاده نکنید. این کار به یخچال صدمه می زند.

  • اگر بعد از 24 یا 48 ساعت غیر فعال بودن سیستم خنک کننده و آب شدن یخ ها صدا باز هم وجود داشت، یخچال نیاز به سرویس دارد.

وقتی صدا از بین رفت، یخچال را درست تراز کنید و بعد غذاها را دوباره در آن جای دهید. تراز کردن یخچال از وقوع دوباره این مشکل جلوگیری می کند.

سامی سرویس با 17 سال سابقه کار در زمینه تعمیر یخچال در اصفهان دارای 20 نیروی متخصص در سرتاسر شهر اصفهان و حومه آماده ارائه خدمات در منزل و محل کار شما می باشد

سامی سرویس  دارای نمایندگی تعمیر ال جی در اصفهان  آماده ارائه خدمات در منزل و محل کار شما می باشد

تعمیر انواع یخچال های ساید بای ساید در منزل تنها با یک تماس

تعمیر انواع برندهای اسنوا , سامسونگ و LG وپارس و ...

و همچنین ارائه دهنده خدماتی از قبیل تعمیر ماشین لباسشویی در اصفهان ، تعمیر انواع یخچال ، تعمیر کولر گازی ...

 

+ نوشته شده در  شنبه 27 مرداد 1397ساعت 14:35  توسط اینفو 

نحوه عیب یابی و تعمیر یخچال فریزر

مشکل: یخچال کار نمی‌کند

علت: یخچال در زمان دیفراست قرار دارد. یک یا هر دو کنترلر، خاموش هستند. برق یخچال وصل نیست. فیوز پریده است. دستگاه در حالت نمایشگاهی قرار دارد.

چه‌کاری باید انجام داد: تا اتمام کار دیفراست ۳۰ دقیقه صبر نمایید. کنترل‌کننده‌ها را روی تنظیمات دما قرار دهید. از وصل بودن صحیح دوشاخه برق مطمئن شوید. فیوز را تعویض کنید. یک‌بار یخچال را از برق کشیده و دوباره وصل نمایید.

ترموستات چیست؟ نحوه تنظیم درجه(دمای) یخچال و کارکرد ترموستات

مشکل: لرزش‌های شدید دارد (لرزش کم، طبیعی است)

علت‌های ممکن: یخچال در زمان دیفراست قرار دارد. یک یا هر دو کنترلر، خاموش هستند. برق یخچال وصل نیست. فیوز پریده است. دستگاه در حالت نمایشگاهی قرار دارد.

چه‌کاری باید انجام داد: تا اتمام کار دیفراست ۳۰ دقیقه صبر نمایید. کنترل‌کننده‌ها را روی تنظیمات دما قرار دهید. از وصل بودن صحیح دوشاخه برق مطمئن شوید. فیوز را تعویض کنید. یک‌بار یخچال را از برق کشیده و دوباره وصل نمایید.

مشکل: موتور مرتباً برای مدت طولانی روشن و خاموش می‌شود (مدل‌های جدید با توجه به فضای بیشتر و فریزرهای بزرگ‌تر نیاز به زمان بیشتر برای عملکرد دارند. آن‌ها اغلب خاموش و روشن می‌شوند تا بتواند دما را در حد مطلوب نگه‌دارند.)

علت‌های ممکن: وقتی برای اولین بار است که یخچال به برق وصل شده است اغلب زمانی رخ می‌دهد که مقدار زیادی غذا به یخچال و یا فریزر اضافه‌شده است. درب یخچال و یا فریزر بازماندهاست. درب یخچال و یا فریزر به‌طور متناوب بازشده است. دما را روی سردترین حالت تنظیم کرده‌اید.

چه‌کاری باید انجام داد: ۲۴ ساعت به یخچال فرصت دهید تا سرمای خود را کامل کند. طبیعی است. چک کنید ببینید که بسته‌ها باعث بازماندن درب نشده باشند. طبیعی است. کنترل‌کننده را چک کنید.

مشکل: برفک یا بلورهای یخ روی بسته فریزر شده، پدید آمده است.

علت: درب فریزر باز مانده است.

چه‌کاری باید انجام داد: بررسی کنید که بسته مانع بسته شدن درب فریزر نشوند

مشکل: فریزر و یا یخچال خیلی گرم هستند.

علت: تنظیم‌کننده دما را روی دمای سرد تنظیم نکرده‌اید. در هوای گرم به‌دفعات درب را بازکرده‌اید. درب بازمانده است

چه‌کاری باید انجام داد: تنظیم‌کننده را چک کنید. دما را روی یک درجه سردتر قرار دهید. تنظیم‌کننده دما را چک کنید. بررسی کنید که بسته‌ها مانع بسته شدن درب فریزر نشوند

مشکل: دیواره بین یخچال و فریزر گرم است.

علت: سیستم اتوماتیک حفظ انرژی، مایع گرم را در اطراف لبه‌های جلویی فریزر به گردش درآورده است.

چه‌کاری باید انجام داد: این کار از چگالش هوای بیرون جلوگیری می‌کند.

مشکل: یخ‌ساز اتوماتیک کار نمی‌کند.

علت‌های ممکن: کلید یخ‌ساز در حالت OFF است. تأمین‌کننده آب خاموش و یا اتصال آن قطع است. قسمت فریزر خیلی گرم است. انباشته شدن قطعات یخ در مخزن یخ باعث مسدود شدن یخ‌ساز شده است. قطعه‌های یخ به یخ‌ساز چسبیده‌اند (چراغ سبز روی یخ‌ساز چشمک خواهد زد.)

چه‌کاری باید انجام داد: آن را بر روی حالت ON قرار دهید. قسمت اتصال آب را بررسی کنید. برای کامل خنک شدن یخچال ۲۴ ساعت منتظر بمانید. قطعه‌های یخ را با دست میزان کنید. یخ‌ساز را خاموش‌کنید. قطعات یخ را خارج کنید و یخ‌ساز را دوباره روشن کنید.

مشکل: مکرراً صدای ویز ویز شنیده می‌شود

علت‌های ممکن: یخ‌ساز دستگاه روشن است ولی آب دستگاه وصل نیست. تأمین‌کننده آب خاموش و یا اتصال آن قطع است.

چه‌کاری باید انجام داد: یخ‌ساز را خاموش نمایید. چون روشن ماندن یخ‌ساز بدون آب به شیر برقی آسیب می‌رساند.

مشکل: قطعات یخ کوچک و پوک هستند

علت‌های ممکن: فیلتر آب مسدود شده است.

چه‌کاری باید انجام داد: کارتریج فیلتر قبلی را با یک کارتریج جدید جایگزین نمایید.

مشکل: قطعات یخ بو و مزه دارند

علت: مخزن یخ نیاز به تعمیر کردن دارد. انتشار بوی غذا به یخ بو و طعم می‌دهد. داخل یخچال نیاز به تمیز کردن دارد.

چه‌کاری باید انجام داد: مخزن را خالی کنید و بشورید. قطعات کهنه یخ را دور بریزید. غذاها را به‌خوبی بسته‌بندی کنید. آن را به‌خوبی و با دقت تمیز کنید.

مشکل: قطعات یخ به‌کندی ساخته می‌شوند.

علت: درب باز مانده است. دما را روی سرمای کافی تنظیم نکرده‌اید.

چه‌کاری باید انجام داد: چک کنید ببینید که بسته‌ها مانع بسته شدن درب نشوند. تنظیم‌کننده را چک کنید.

مشکل: یخ ریز کار نمی‌کند.

علت: یخ‌ساز خاموش و یا آب دستگاه قطع است. یک قطعه وارد راه خرج یخ شده و آن را مسدود کرده است. قطعات یخ به بازوی حسگر چسبیده و یخ‌زده‌اند. انباشته شدن غیرعادی قطعات یخ در مخزن. دیسپنسر قفل‌شده است.

چه‌کاری باید انجام داد: آن‌ها را بررسی و وصل نمایید. هر چیزی که ممکن است باعث این انسداد شده باشد را خارج کنید. با دست آن را جدا کرده و دور بریزید. ممکن است فریزر خیلی گرم باشد، آن را روی دمای سردتر تنظیم کنید. دکمه LOCK و یا LOCK CONTROL را فشار داده و ۳ ثانیه نگه دارد.

اگر مشکل یخچال شما با این موارد رفع نشد می توانید با مرکز خدمات سامی سرویس ( تعمیر یخچال در اصفهان ) تماس بگیرید .

سامی سرویس  دارای نمایندگی تعمیر ال جی در اصفهان  آماده ارائه خدمات در منزل و محل کار شما می باشد

سامی سرویس با 17 سال سابقه کار در زمینه تعمیر یخچال ساید بای ساید در اصفهان دارای 20 نیروی متخصص در سرتاسر شهر اصفهان و حومه آماده ارائه خدمات در منزل و محل کار شما می باشد

تعمیر انواع یخچال های ساید بای ساید در منزل تنها با یک تماس

تعمیر انواع برندهای اسنوا , سامسونگ و LG وپارس و ...

و همچنین ارائه دهنده خدماتی از قبیل تعمیر ماشین لباسشویی در اصفهان ، تعمیر انواع یخچال ، تعمیر کولر گازی ...

 

 

+ نوشته شده در  شنبه 27 مرداد 1397ساعت 14:34  توسط اینفو 

سرویس و نگهداری ماشین لباسشویی سامسونگ (رفع بوی بد ماشین لباسشویی)

 دیگ ماشین لباسشویی محل مناسبی جهت رشد باکتری ها و قارچها می باشد. جهت سرویس و نگهداری ماشین لباسشویی سعی نمایید کارهای زیر را انجام دهید:

 

·        پس از اتمام کار دستگاه درب ماشین لباسشویی را حدود نیم ساعت باز بگذارید تا بخار داخل دستگاه خارج گردد.
·        آب باقیمانده روی لاستیک درب را با یک دستمال خشک نمایید.
·        فیلتر مسیر پمپ تخلیه را هر شش ماه یکبار باز کرده و تمیز نمایید.
·        هر شش ماه یکبار از پودر یا مایع جرمگیر(از سیتی سنتر یا فروشگاه های کوثر، اتکا یا ...می توانید تهیه کنید) استفاده کنید . حدود یک فنجان آنرا داخل جاپودری ریخته و  برنامه catton  را انتخاب و دستگاه را بدون لباس استارت نمایید.

سامی سرویس با 17 سال سابقه کار در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی در اصفهان دارای 20 نیروی متخصص در سرتاسر شهر اصفهان و حومه آماده ارائه خدمات در منزل و محل کار شما می باشد.

تعمیر انواع برندهای سامسونگ و LG  وپارس و ...

سامی سرویس  دارای نمایندگی تعمیر سامسونگ در اصفهان  آماده ارائه خدمات در منزل و محل کار شما می باشد

سامی سرویس با 17 سال سابقه کار در زمینه تعمیر یخچال ساید بای ساید در اصفهان دارای 20 نیروی متخصص در سرتاسر شهر اصفهان و حومه آماده ارائه خدمات در منزل و محل کار شما می باشد

تعمیر انواع یخچال های ساید بای ساید در منزل تنها با یک تماس

تعمیر انواع برندهای اسنوا , سامسونگ و LG وپارس و ...

 

+ نوشته شده در  شنبه 27 مرداد 1397ساعت 14:32  توسط اینفو 

لرزش زیاد ماشین لباسشویی سامسونگ

 زمانی که لباسشویی روی دور خشک کن میرود با توجه به اینکه توزیع لباس ها داخل دیگ یکنواخت نیست دیگ لباسشویی دچار لرزش می گردد .این لرزش توسط فنرها و دمپرها و وزنه های تعادل دیگ و پایه های تنظیم زیر لباسشویی ، میرا شده و بسیار ناچیر می گردد.حال چنانچه یکی از فنرها یا دمپرها مشکل داشته باشد لرزش زیادی ایجاد میگردد بطوری که پیش آمده لباسشویی تا وسط آشپرخانه حرکت کرده است.

 

تنظیم نبودن پایه های زیر لباسشویی یا خراب شدن و خشک شدن آنها یکی از عوامل مهم در لرزش دستگاه می باشد.جهت تعمیر ماشین لباسشویی با مرکزخدمات سامی سرویس ( تعمیر ماشین لباسشویی در اصفهان ) تماس بگیرید .

سامی سرویس  دارای نمایندگی تعمیر ال جی در اصفهان  آماده ارائه خدمات در منزل و محل کار شما می باشد

سامی سرویس با 17 سال سابقه کار در زمینه تعمیر یخچال ساید بای ساید در اصفهان دارای 20 نیروی متخصص در سرتاسر شهر اصفهان و حومه آماده ارائه خدمات در منزل و محل کار شما می باشد

تعمیر انواع یخچال های ساید بای ساید در منزل تنها با یک تماس

تعمیر انواع برندهای اسنوا , سامسونگ و LG وپارس و ...

 

+ نوشته شده در  شنبه 27 مرداد 1397ساعت 14:34  توسط اینفو 

تعمیر ماشین لباسشویی

 ماشین های لباسشویی سامسونگ با  طراحی زیبا و تکنولوژی به روز دنیا و برنامه های متنوع شستشو از جمله شستشوی سریع شستشوی بهداشتی برنامه ضد چروک  و همچنین مصرف انرژی  A+++  و استفاده از موتور جدید دایرکت درایو توانسته است رضایت کلیه خریداران ماشین لباسشویی سامسونگ را تا حد بسیار زیادی جلب کند. 
نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ در اصفهان کلیه تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ را توسط پرسنل مجرب و دوره دیده تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در اسرع وقت انجام می دهد.سعی شده تا جای امکان تعمیرات در محل مشتری صورت گیرد که نیاز به انتقال ماشین لباسشویی سامسونگ به تعمیرگاه نباشد. جهت رفع مشکل لرزش و سر صدای زیاد ماشین لباسشویی خصوصا هنگام خشک کن، تعویض لاستیک دور در، رفع مشکل تخلیه نکردن آب، آب گیری اضافه، قفل در، تعویض بلبرینگ ، تعمیرات برد لباسشویی سامسونگ،و خدمات دیگر در خصوص تعمیر ماشین لباسشویی در اصفهان با ما تماس بگیرید.

سامی سرویس  دارای نمایندگی تعمیر سامسونگ در اصفهان  آماده ارائه خدمات در منزل و محل کار شما می باشد

سامی سرویس با 17 سال سابقه کار در زمینه تعمیر یخچال ساید بای ساید در اصفهان دارای 20 نیروی متخصص در سرتاسر شهر اصفهان و حومه آماده ارائه خدمات در منزل و محل کار شما می باشد

تعمیر انواع یخچال های ساید بای ساید در منزل تنها با یک تماس

تعمیر انواع برندهای اسنوا , سامسونگ و LG وپارس و ...

 

 

+ نوشته شده در  شنبه 27 مرداد 1397ساعت 14:33  توسط اینفو 

تعمیر ماشین لباسشویی در اصفهان

سامی سرویس با 17 سال سابقه کار در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی در اصفهان دارای 20 نیروی متخصص در سرتاسر شهر اصفهان و حومه آماده ارائه خدمات در منزل و محل کار شما می باشد.

ماشین های لباسشویی از نظر قطعات به دو دسته عمده تقسیم می‌شود.

قطعات مکانیکی به شرح زیر می باشد.

 چیلیک: به قطعه ای گفته می‌شود که درام دستگاه داخل آن به گردش در می‌آید یا دیگ پنهان هم به دستگاه گفته میشود.

درام:  به آن نیز زنبیل هم گفته می شود قطعه ای است که لباس ها در آن قرار می گیرد. که در نوع الماسه و معمولی تولید می شود.

پولی و تسمه: کار پولی و تسمه انتقال قدرت از موتور شافت درام میباشد.

کاسه نمد: وظیفه کاسه نمد ها این است که اجازه ندهد آب داخل دستگاه از محلی که شافت دستگاه از چیلیک بیرون می آید  آب خارج نشوند.

بلبرینگ: بلبرینگ ها در انتهای چیلیک قرار دارد.

جنت ها  و شلنگ ها: وظیفه آنان انتقال آب دستگاه و خروج آب از دستگاه می باشد.

قطعات الکتریکی دستگاه به شرح ذیل می باشد.

تعمیر ماشین لباسشویی در اصفهان

برد فرمان تایمر:  مغز اصلی دستگاه و قلب تپنده دستگاه  برد و تایمر دستگاه می باشد تمام فرمان‌های مراحل شستشو را این قطعه قطعات دیگر می‌دهد.

هیدروستات: یک نوع سنسور یا حسگر تشخیص آن می باشد. که میزان آبگیری دستگاه را می سنجد.

شیر برقی: وظیفه شیر برقی انتقال آب از شلنگ های تغذیه به داخل جا پودری و سپس به داخل چیلیک میباشد.

پمپ تخلیه: همانطور که از اسمش مشخص است وظیفه این قطعه تخلیه آب است.

موتور الکتریکی: موتورهای ماشین لباسشویی از انواع dc و ac تولید میشود.

موتورهای ac به دو دسته یونیورسال یا ذغالی و موتورهای آسنکرون تقسیم می شود.

موتورهای dc همان موتورهای اینورتر میباشد  در بازار به عنوان لباسشویی های بدون تسلیم شناخته می شود.

سامی سرویس  دارای نمایندگی تعمیر ال جی در اصفهان  آماده ارائه خدمات در منزل و محل کار شما می باشد

سامی سرویس با 17 سال سابقه کار در زمینه تعمیر یخچال ساید بای ساید در اصفهان دارای 20 نیروی متخصص در سرتاسر شهر اصفهان و حومه آماده ارائه خدمات در منزل و محل کار شما می باشد

تعمیر انواع یخچال های ساید بای ساید در منزل تنها با یک تماس

تعمیر انواع برندهای اسنوا , سامسونگ و LG وپارس و ...

 

 

+ نوشته شده در  شنبه 27 مرداد 1397ساعت 14:33  توسط اینفو 

تعمیرکار لباسشویی در اصفهان

مرکز خدمات سامی سرویس با دارا بودن تعمیر کار لباسشویی در اصفهان که بسیار متعهد و مجرب می باشد اقدام به خدمت رسانی و تعمیر ماشین لباسشویی در اصفهان نموده ات در زیر بعضی از ویژگیهای این تعمیر کاران را بررسی مینماییم تا شما با اطلاع از این مجموعه با خیال راحت باما تماس بگیرید و هیچ نگرانی از این باب نداشته باشید.

 

نکته که باید شما به ان توجه نمایید این می باشد برای برای هر برند مثل سامسونگ ، ال جی ، توشیبا ، حایر ، اسنوا ، بکنشت ، بهی ، ایندوزیت و …… کلیه برندهای تولید کننده ماشین لباسشویی متخصصین خود ان برند را داریم که با چارچوب و سیستم ماشین لباسشویی آشنا باشد و اگر قطعه می شود تعمیر گردد تعمیر کند و با تعویض باعث هزینه اضافی بر دست خانواده های محترم نشود . تمام هدف تعمیر کار ماشین لباسشویی در اصفهان که به صورت تعمیر کار سیار لباسشویی در اصفهان یعنی در واقعه تعمیر ماشین لباسشویی در محل این است که کمترین هزینه را شما بپردازید و با این امر رضایت شما را حاصل کنند.

سامی سرویس  دارای نمایندگی تعمیر ال جی در اصفهان  آماده ارائه خدمات در منزل و محل کار شما می باشد

سامی سرویس با 17 سال سابقه کار در زمینه تعمیر یخچال ساید بای ساید در اصفهان دارای 20 نیروی متخصص در سرتاسر شهر اصفهان و حومه آماده ارائه خدمات در منزل و محل کار شما می باشد

تعمیر انواع یخچال های ساید بای ساید در منزل تنها با یک تماس

تعمیر انواع برندهای اسنوا , سامسونگ و LG وپارس و ...

 

تعمیر ماشین لباسشویی در اصفهان

+ نوشته شده در  شنبه 27 مرداد 1397ساعت 14:13  توسط اینفو 

سرعت در تعمیر ماشین لباسشویی در اصفهان

 

ما خود به این امر واقفیم وقتی نیاز به تعمیر کار ماشین لباسشویی در اصفهان می شودبرای تعمیر ماشین لباسشویی در اصفهان چقدر این بار استرسی که یک وسیله نیاز به تعمیر کار دارد چقدر سخت میباشد و مثل یک کار نکرده میخواهیم زود تر مثل روز قبل ماشین لباسشویی کار کند.

پس ما همه تلاش خود را به تسریع بخشیدن تعمیر لباسشویی در اصفهان را میکنیم تا این بار از دوش شما برداشته شود و هرچه سریعتر لباسشویی شما سالم گردد پس نگران سرعت در تعمیر ماشین لباسشویی در اصفهان نباشید چون ما زود تر میخواهیم مشکل شما حل گردد.

سامی سرویس  دارای نمایندگی تعمیر ال جی در اصفهان  آماده ارائه خدمات در منزل و محل کار شما می باشد

سامی سرویس با 17 سال سابقه کار در زمینه تعمیر یخچال ساید بای ساید در اصفهان دارای 20 نیروی متخصص در سرتاسر شهر اصفهان و حومه آماده ارائه خدمات در منزل و محل کار شما می باشد

تعمیر انواع یخچال های ساید بای ساید در منزل تنها با یک تماس

تعمیر انواع برندهای اسنوا , سامسونگ و LG وپارس و ...

 

تعمیر ماشین لباسشویی در اصفهان

+ نوشته شده در  شنبه 27 مرداد 1397ساعت 14:31  توسط اینفو 

نیاز دانستن ارورهای ماشین لباسشویی

گاهی مشکل لباسشویی با دانستن ارور از پشت تلفن حل میشود پس نیاز به تعمیرکار سیار لباسشویی در اصفهان ندارید و میتوانید خود با زدن کد مربوطه مشکل حل گردد پس فقط با یک تماس میتوانید مشکل لباسشویی خود را حل کنید. سامی سرویس ارائه دهنده خدمات تعمیر ماشین لباسشویی در اصفهان

 

  1. ارور F04 : برای ماشین لباسشویی آریستون  خرابی هیدروستات
  2. ارور F2 : برای ماشین لباسشویی آاگ مشکل از ، تخلیه آب
  3. ارور E01 :برای لباسشویی کنوود مشکل از ، درب لباسشویی میباشد که درست بسته نشده است .
  4. ارور E9 :برای ماشین لباسشویی اسنوا مشکل از ، هیدروستات میباشد .
  5. ارور OE :برای ماشین لباسشویی الجی مشکل از ، پمپ تخلیه میباشد .
  6. ارور E07 : برای ماشین لباسشویی پارس مشکل از ، سنسور دما میباشد .
  7. ارور F05 :برای ماشین لباسشویی هایسنس مشکل از ، ترمیستور
  8. ارور E01 :برای ماشین لباسشویی بلر مشکل از ، قفل درب میباشد
  9. ارور F11 :برای ماشین لباسشویی فاگور مشکل از ، خطا در ارتباط بین تخته و سیم کشی
  10. ارور E1 : برای لباسشویی های قدیمی سامسونگ مشکل از ، شیربرقی
  11. ارور FOD  : برای ماشین لباسشویی ویرپول مشکل از کف زیاد
  12. ارور E32 : برای ماشین لباسشویی بوش مشکل از ، لباس شما در لباسشویی بوش هنگام خشک کردن ، کم یا زیاد میباشد

سامی سرویس  دارای نمایندگی تعمیر ال جی در اصفهان  آماده ارائه خدمات در منزل و محل کار شما می باشد

سامی سرویس با 17 سال سابقه کار در زمینه تعمیر یخچال ساید بای ساید در اصفهان دارای 20 نیروی متخصص در سرتاسر شهر اصفهان و حومه آماده ارائه خدمات در منزل و محل کار شما می باشد

تعمیر انواع یخچال های ساید بای ساید در منزل تنها با یک تماس

تعمیر انواع برندهای اسنوا , سامسونگ و LG وپارس و ...

 

تعمیر ماشین لباسشویی در اصفهان

+ نوشته شده در  شنبه 27 مرداد 1397ساعت 14:31  توسط اینفو 

مشکلاتی که ممکن است در ماشین لباسشویی باشد

  1.  دیگ ماشین لباسشویی نمیچرخد .
  2. برق گرفتکی هنگام دست زدن به لباسشویی
  3. ماشین لباسشویی در حین کار صدا میدهد و تکان میخورد .
  4.  درب لباسشویی قفل شده و باز نمیشود .
  5. خرابی تایمر
  6. مشکل از لاستیک درب
  7. تسمه ماشین لباسشویی پاره شده اس
  8.  کمک ماشین لباسشویی خراب شده است .
  9.  مشکل لباسشویی از سه نظام ، کاسه نمد ، بلبرینگ و
  10.  ماشین لباسشویی لباسها را خوب نمیشوید .
  11.  صدا خشک کن هنگام کار کردن
  12. نیاز به تسمه
  13.  باز ماندن درب لباسشویی 
  14. روشن نشدن لباسشویی

سرویس ماشین لباسشویی در اصفهان

اگر نیاز به سرویس به تعمیر ماشین لباسشویی در اصفهان هستید میتوانید با ماهمراه شوید تا در اسرع وقت اقدام به سرویس ماشین لباسشویی در اصفهان گردد لازم به ذکر است سویس ماشین لباسشویی در اصفهان توسط مجموعه سامی سرویس زیر نظر بهترین سرویس کار ماشین لباسشویی در اصفهان صورت می پذیرد پس نگران این مبحث نباشید.

نمایندگی شهرستانها

تعمیر ماشین لباسشویی در خمینی شهر

سامی سرویس  دارای نمایندگی تعمیر ال جی در اصفهان  آماده ارائه خدمات در منزل و محل کار شما می باشد

سامی سرویس با 17 سال سابقه کار در زمینه تعمیر یخچال ساید بای ساید در اصفهان دارای 20 نیروی متخصص در سرتاسر شهر اصفهان و حومه آماده ارائه خدمات در منزل و محل کار شما می باشد

تعمیر انواع یخچال های ساید بای ساید در منزل تنها با یک تماس

تعمیر انواع برندهای اسنوا , سامسونگ و LG وپارس و ...

 

+ نوشته شده در  شنبه 27 مرداد 1397ساعت 14:30  توسط اینفو 

کفپوش اپوکسی چیست ؟

اگر بخوام به زبان ساده و به‌دوراز پیچیدگی و استفاده از اسامی شیمیایی پیچیده که اصلاً یادگرفتن اون به کار هم نمی یاد براتون توضیح بدم باید به گم که کفپوش های اپوکسی تشکیل‌شده از مواد مایع شیمیایی که به‌صورت تک جزئی و دو جزئی و سه جزئی از آنها نام می‌برند.

  • تک جزئی یعنی اون ماده با هیچی ترکیب نمی‌شود و نباید با ماده‌ای رقیق شود و یا مکملی به اون اضافه کنیم و به همون شکلی که داخل قوطی هست استفاده می شه.
  • دو جزئی به این معنی هستند که ماده‌ای مکمل به نام  هاردنر دارد ( که همان جزء دوم یا خشک ‌کن آن است یا فعال‌کننده‌ی که بعد از ترکیب این دو مواد شیمیایی آن فعال‌شده و شروع به سفت شدن می‌کند مثل چسب‌های دوقلو ) که در زمانی که می‌خواهیم از آن  استفاده کنیم هاردنر را با آن ترکیب می‌کنیم.
  • مواد سه جزئی : یعنی علاوه بر هاردنر که همان ماده ی خشک‌ کن آن است از ماده ی دیگری در ترکیب اپوکسی در آن مخلوط کرد مثل : گروت اپوکسی که یکی از موادی است که با مخلوط ۳ جزئی یعنی رنگ و سیلیس ( با دانه بندی متفاورت برای استقامت بیشتر ) و هاردنر تشکیل و آماده ی استفاده می شود.

توجه داشته باشید: در اجرای اپوکسی تینر یک جزء به حساب نمی آید د تا حد امکان سعی کنید از آن در اجرای کفپوش اپوکسی استفاده نکنید.

 

باید دقت داشته باشیم که میران ترکیب مواد اپوکسی با هاردنر آن در شرکت‌های مختلف متفاوت است و معمولاً بر روی ظرف‌های اون ها نوشته‌شده است ( میزان ترکیب این مواد بسیار مهم است و توصیه می‌کنم برای این کار از ترازوی دیجیتال استفاده کنید. چون اگر این مواد درست باهم ترکیب نشوند کفپوش هیچ موقع خشک نمی‌شود و به مشکلی بزرگ می‌خورد.)

دکوراسیون سایروس ارائه دهنده خدمات آموزش کفپوش اپوکسی در اصفهان ، آموزش اپوکسی در شیراز در خدمت شماس.

دکوراسیون سایروس ارائه دهنده خدماتی از قبیل آموزش سقف کشسان در اصفهان ، سقف کشسان در اصفهان ، آموزش کفپوش اپوکسی در اصفهان ...

اموزش کفپوش اپوکسی در اصفهان

+ نوشته شده در  شنبه 27 مرداد 1397ساعت 14:39  توسط اینفو 

یخچال ساید اصلا


1- در صورتیکه از آبریز آب نمی آید باز بودن شیر آب چک شود . 3- چک شود شلنگ آب در میان راه خم و یا پیچ نخورده باشد . 2- چک شود کلید ON / OFF یا 0/1 یخساز درون فریزر در حالت OFF یا 0 نباشد 4-معمولا" یخچال ساید که تازه نصب می شود بعد از 12 ساعت شروع به یخسازی می کند و تا 72 ساعت بعد از نصب مقدار یخ سازی خیلی کم است. 5- چنانچه از آبریز دستگاه آب می آید ولی اصلا" یخ نساخته با مرکز خدمات سامی سرویس ( تعمیر یخچال در اصفهان )  تماس بگیرید .

 

• ساید همیشه روشن است و کمپرسور کار می کند
1- در صورت مشاهده یخزدگی فریزر به قطر نیم سانت (یا بیشتر) به خدمات اطلاع دهید. 2- در صورتی که در «قسمت یخچال» هیچ سرمایی وجود نداشته باشد به خدمات اطلاع دهید. 3- اگر درب دستگاه خوب بسته نمی شود و یا لاستیک دور درب دفرمه شده یا پارگی دارد و سرما خارج می شود به خدمات اطلاع دهید. 4- اگر سه مورد بالا نبود راهنمایی شود درجه فریزر برروی MIN ( کمترین برودت) تنظیم گردد. « مراجعه به تنظیم دما» *** مواردی که باعث می شود موتور یخچال بیشتر کار کند: 1- مقدار مواد غذایی داخل یخچال یا فریزر زیاد است. ( بیشتر از ظرفیت دستگاه پر شده است یا مواد غذایی جدیدی داخل دستگاه گذاشته شده است .) مواد غذایی از دریچه هایی که سرما وارد می شود فاصله داشته باشند . 2- فاصله دستگاه از پشت نسبت به دیوار بایستی حداقل 10 سانتیمتر باشد.از کناره ها نیز 5 سانتیمتر این فاصله رعایت گرددو از سقف 30 سانتی متر.جابجایی هوا در عملکرد کمپرسور یخچال موثر است. 3- یخچال بایستی از وسایل حرارت زا مثل گاز ، شوفاژ ،بخاری، آبگرمکن و یا نور مستقیم آفتاب فاصله داشته باشد . 4- درب یخچال یا فریزر زیاد باز و بسته می شود.

سامی سرویس ارائه دهنده خدمات ( نمایندگی تعمیر ال جی در اصفهان ، نمایندگی تعمیر سامسونگ در اصفهان )

سامی سرویس با 17 سال سابقه کار در زمینه تعمیر یخچال ساید بای ساید در اصفهان دارای 20 نیروی متخصص در سرتاسر شهر اصفهان و حومه آماده ارائه خدمات در منزل و محل کار شما می باشد

تعمیر انواع یخچال های ساید بای ساید در منزل تنها با یک تماس

تعمیر انواع برندهای اسنوا , سامسونگ و LG وپارس و ...

و همچنین ارائه دهنده خدماتی از قبیل تعمیر ماشین لباسشویی در اصفهان ، تعمیر انواع یخچال ، تعمیر کولر گازی ...

تعمیر یخچال ساید بای ساید در اصفهان

+ نوشته شده در  شنبه 27 مرداد 1397ساعت 14:29  توسط اینفو 

فقط یخ خرد شده می دهد حتی با انتخاب گزینه یخ قالبی

فقط یخ خرد شده می دهد حتی با انتخاب گزینه یخ قالبی
1- باکس یخ را خارج نموده و یخها را از یکدیگر جدا نموده و مجدد داخل باکس یخ ریخته شود و در صورت به هم چسبیدن قالبها باکس یخ کامل خالی شود و در محل خود قرار گیرد . 2- در صورت یخ زدگی دیواره پشت باکس یخ : تماس با خدمات. در صورت حل نشده به مرکز خدمات سامی سرو یس ( تعمیر یخچال در اصفهان ) اطلاع دهید .

• آبریز آب خنک نمی دهد
دمای آبی که در «واتر تانک» ذخیره می شود بین 7 تا 12 درجه سانتی گراد تعبیه شده است. در صورتی که اگر یک ظرف آب داخل یخچال قرار دهند دمای آب حدود 3 درجه سانتی گراد می باشد . پس کاملا" طبیعی است که آبی که از آبریز ساید خارج می شود خیلی خنک نباشد. (دمای آبی که از آبریز خارج می شود را نمی توان تغییر داد حتی با تغییر درجه یخچال و فریزر).

• دربهای دستگاه خوب بسته نمی شود
ابتدا کنترل گردد لاستیک دور درب دستگاه سالم باشد.در صورتیکه لاستیک دور درب دفرمه ( مثل پارگی - پوسیدگی و . . . )شده است با خدمات تماس بگیرید. در غیر اینصورت : 1- غذا و ظروف داخل دستگاه عامل این مشکل هستند که باید جابجا شوند . 2- چنانچه با بسته شدن درب ، درب دیگر باز و بسته می شود ، این حالت طبیعی می باشد .( دلیل اینکه درب باز و بسته می شود این است که یک داکت(کانال) برای انتقال سرما از داخل فریزر به یخچال وجود دارد و با محکم بسته شدن درب هوا پشت دربها تجمع کرده و باعث باز و بسته شدن درب می شود . ) 3- چنانچه با بسته شدن یکی از درب ها درب دیگر باز می ماند و حتماٌ باید با فشار دست بسته شود با مرکز خدمات تماس بگیرید. 4- یخچال تراز نیست و یا سطح زیر آن ناهموار است تراز بوسیله پایه های پیچ دار قسمت جلوی دستگاه انجام می شود. 5- اگر درب بسته باشد و خودبخود باز شود : تماس با خدمات درصورتی که موارد فوق رعایت گردید و باز هم درب خوب بسته نمی شود به مرکز خدمات سامی سرویس ( تعمیر یخجال در خمینی شهر ) اطلاع داده شود.

سامی سرویس با 17 سال سابقه کار در زمینه تعمیرات ارائه دهنده خدمات ( تعمیر یخچال ساید بای ساید در اصفهان ، نمایندگی تعمیر ال جی در اصفهان )

 

سامی سرویس با 17 سال سابقه کار در زمینه تعمیر یخچال در اصفهان دارای 20 نیروی متخصص در سرتاسر شهر اصفهان و حومه آماده ارائه خدمات در منزل و محل کار شما می باشد

تعمیر انواع یخچال های ساید بای ساید در منزل تنها با یک تماس

تعمیر انواع برندهای اسنوا , سامسونگ و LG وپارس و ...

و همچنین ارائه دهنده خدماتی از قبیل تعمیر ماشین لباسشویی در اصفهان ، تعمیر انواع یخچال ، تعمیر کولر گازی ...

تعمیرکار سیار یخچال در اصفهان

+ نوشته شده در  شنبه 27 مرداد 1397ساعت 14:28  توسط اینفو 

هنگام یخ گرفتن از یخچال ساید درب فریزر باز می شود


یخهای داخل باکس یخ به هم چسبیده و هنگام گرفتن یخ به در فشار می آورد و درب باز می شود . برای رفع آن باید باکس یخ را خارج نموده ، یخها را داخل سینی ریخته و با تکان دادن آنهارا از هم جدا کرده و مجددا" داخل باکس یخ بریزیم و در صورت چسبیدن قالبها به همدیگر کل یخ خالی شود . دقت شود باکس یخ دقیق جا زده شود . سپس امتحان می کنیم . درصورت رفع نشدن ایراد به مرکز خدمات سامی سرویس (نمایندگی تعمیر سامسونگ در اصفهان )  اطلاع داده شود.

 

• خارج شدن هوای گرم از زیر یخچال
در کنار موتور و لوله های کندانسور یخچال یک فن قرار دارد که با کار کردن فن ، هوای گرم از پشت یخچال و زیر یخچال خارج می شود که این حالت کاملا" طبیعی می باشد.

سامی سرویس با 17 سال سابقه کار در زمینه تعمیرات ارائه دهنده خدمات تعمیر یخچال در اصفهان

سامی سرویس با 17 سال سابقه کار در زمینه تعمیر یخچال ساید بای ساید در اصفهان دارای 20 نیروی متخصص در سرتاسر شهر اصفهان و حومه آماده ارائه خدمات در منزل و محل کار شما می باشد

تعمیر انواع یخچال های ساید بای ساید در منزل تنها با یک تماس

تعمیر انواع برندهای اسنوا , سامسونگ و LG وپارس و ...

و همچنین ارائه دهنده خدماتی از قبیل تعمیر ماشین لباسشویی در اصفهان ، تعمیر انواع یخچال ، تعمیر کولر گازی ...

تعمیر یخچال در اصفهان

+ نوشته شده در  شنبه 27 مرداد 1397ساعت 14:27  توسط اینفو 

میوه و سبزی در یخچال زیاد عمر نمی کند


ا- میوه و سبزیجات نباید بصورت شسته شده داخل یخچال قرار بگیرند. چون رطوبت که بالا می رود عمر کوتاه تری پیدا می کنند.(بصورت نشسته در یخچال نگهداری شود و قبل از مصرف شسته شود) 2- میوه و سبزی نباید داخل نایلون قرار بگیرند . چون به علت تعرق بالا عمر کوتاه تری پیدا می کنند . 3- خیار و گوجه و کاهو عمر کوتاه تری نسبت به سایر سبزی ها و میوه ها دارند . طبق دستور دفترچه موز و طالبی دوام چندانی در یخچال ندارند (موز سریع سیاه می شود) 4- میوه های پلاسیده باید از میوه های سالم جدا شود ، چون اگر در کنار سایر میوه ها قرار گیرد همه ی میوه ها را خراب می کنند. 5- بعضی میوه ها نظیر سیب از خود گاز اتیلن متصاعد می کنند ، که عمر میوه را کوتاه می کند. __ در صنعت از گاز اتیلن برای رسیدن سریع میوه های نارس استفاده می شود __ (اگر سیب را در کنار میوه های نارس قرار دهیم ، زود تر می رسند) 6- مدت زمان نگهداری میوه و سبزی در دمای صفر درجه (نیمه فریز)حداکثر تا 2 هفته و در دمای بین 1 تا 5 درجه حداکثر تا 1 هفته می باشد.(منبع : سایت پزشکان ایران) 7 - باید به این نکته توجه داشت که فریزر تکثیر باکتری ها و قارچها را متوقف می کند و یخچال سرعت تکثیر را کند می کند ، پس یخچال و فریزر نابود کننده باکتری ها و قارچها نیستند. 8- فقط در حالتی که یخچال سرمای کافی نداشته باشد و گرمتر از 5 درجه سانتی گراد باشد باعث کوتاه شدن عمر مواد غذایی می شود. (پس قطعه ای وجود ندارد که باعث افزایش طول عمر مواد غذایی شود.)

 

• تنظیم دمای یخچال ساید
ابتدا مشخص شود تنظیم درجه مربوط به فریزر است یا یخچال. سپس به صورت زیر عمل نمایید: اگر بصورت «خط های افقی» بود هرچه تعدادخط کمتر شود گرمتر و هرچه تعداد خط بیشتر شود سردتر می شود . اگر بصورت درجه سانتی گراد باشد : در یخچال: بیشترین سرما {صفر درجه} می باشد و کمترین سرما { 6درجه } می باشد که نرمال 3 درجه می باشد. در فریزر : کمترین سرما 15- درجه و بیشترین سرما 23- درجه می باشد که نرمال 19- درجه می باشد .   سامی سرویس با 17 سال سابقه کار در زمینه تعمیرات ارائه دهنده خدمات تعمیر یخچال در اصفهان

 

سامی سرویس  دارای نمایندگی تعمیر ال جی در اصفهان  آماده ارائه خدمات در منزل و محل کار شما می باشد

سامی سرویس با 17 سال سابقه کار در زمینه تعمیر یخچال ساید بای ساید در اصفهان دارای 20 نیروی متخصص در سرتاسر شهر اصفهان و حومه آماده ارائه خدمات در منزل و محل کار شما می باشد

تعمیر انواع یخچال های ساید بای ساید در منزل تنها با یک تماس

تعمیر انواع برندهای اسنوا , سامسونگ و LG وپارس و ...


سامی سرویس دارای نمایندگی تعمیر ال جی در اصفهان 

تعمیر یخچال در اصفهان

 

+ نوشته شده در  شنبه 27 مرداد 1397ساعت 14:25  توسط اینفو 

ماشین با آب پر می‌شود، اما کار نمی‌کند

اگر ماشین لباسشویی‌تان با آب پر می‌شود اما کار نمی‌کند، احتمالا مشکل از سوئیچ دری، تسمه یا موتور است. (توجه: ماشین‌های لباسشویی دایرکت درایو، تسمه ندارند). برای تشخیص مشکل، موارد زیر را انجام دهید:

 

  • چرخه‌ چرخش ماشین لباسشویی را چک کنید. اگر کار می‌کند، یعنی موتور مشکلی ندارد و تسمه هم پاره نشده است. اگر چرخه‌ چرخش کار نمی‌کند، ممکن است تسمه شل یا پاره شده باشد. تسمه را محکم و یا کلا عوض کنید.
  • سوئیچ و زبانه‌ روی درب را بررسی کنید. اگر زبانه پلاستیکی شکسته باشد، ماشین ممکن است از حرکت بایستد. سوئیچ را فشار داده و آزاد کنید. اگر هربار که این کار را انجام می‌دهید صدا نمی‌دهد، احتمالا شکسته است. سوئیچ را درآورده و امتحان کنید و در صورت نیاز آن را عوض کنید.
  • اگر هیچ یک از اقدامات بالا نتیجه نداد، ممکن است مشکل از کنترل باشد، یا سیم‌پیچ محرک ماشین شکسته باشد. برای تعمیر ماشین لباسشویی با مرکز خدمات ( تعمیرماشین لباسشویی در اصفهان ) تماس بگیرید.

سامی سرویس  دارای نمایندگی تعمیر ال جی در اصفهان  آماده ارائه خدمات در منزل و محل کار شما می باشد

سامی سرویس با 17 سال سابقه کار در زمینه تعمیر یخچال ساید بای ساید در اصفهان دارای 20 نیروی متخصص در سرتاسر شهر اصفهان و حومه آماده ارائه خدمات در منزل و محل کار شما می باشد

تعمیر انواع یخچال های ساید بای ساید در منزل تنها با یک تماس

تعمیر انواع برندهای اسنوا , سامسونگ و LG وپارس و ...

 

تعمیر ماشین لباسشویی در اصفهان

+ نوشته شده در  شنبه 27 مرداد 1397ساعت 14:24  توسط اینفو